فروشگاه باتری اورجینال

فروشگاه باتری اورجینال

فروشگاه باتری اورجینال : یکی از اصلی ترین و مهم ترین ابزارهای ارتباطی زندگی امروزه، گوشی های موبایل  می باشدکه گاهی برخی ها ساعت به سرگرم شدن با آن خواهند پرداخت. استفاده طولانی مدت از گوشی های همراه وهمچنین عدم رعایت برخی از اقدامات لازم به خاطر پیشگیری از خرابی گوشی باعث شده  تا باتری  گوشی زودتر خراب شود.

باتری جزو موارد مصرفی در گوشی های موبایل  می باشدکه  دارای طول عمر متوسط بین 2 تا 4 سال می باشد. اما نداشتن الگوی مناسب و اشتباه کاربران می‌تواند باعث خرابی زود هنگام باتری های گوشی شوند.

فروشگاه باتری اورجینال
فروشگاه باتری اورجینال

چگونه متوجه خرابی باتری گوشی شویم؟

تشخیص خرابی باتری به زبان انگلیسی: phone battery has gone bad نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد! و علائم مشخصی در همه برندها از جمله آیفون سامسونگ ، هواوی نوکیا و…  است.

خاموش شدن ناگهانی گوشی

وقتی که گوشی شما به صورت ناگهانی خاموش می‌شود و یا درصد شارژ آن به صورت ده درصدی پایین می‌آید ( به عنوان مثال از 65 درصد به یکباره به 50 درصد برسد) و یا در حالی که 20 درصد شارژ داشته در هنگام مکالمه خاموش شود، از مهمترین دلایل برای تشخیص خرابی باتری می باشد.

 باد کردن و متورم شدن باتری

نشانه بعدی از پایان عمر باتری گوشی همراه که البته اگر سریع برای تعویض باتری اقدام نکنید و حتی در صورتی که باتری هنوز عملکرد مناسبی در شارژ دهی داشته ‌می‌تواند موجب شکستن ال سی دی موبایل و یا درب پشت بر اثر فشار بشود.

داغ شدن گوشی

اگر احساس می‌کنید به نسبت گذشته بدنه گوشی تان بیشتر داغ می‌شود. و این داغ شدن مربوط به اجرای یک بازی سنگین نیست. در این صورت احتمال خرابی باتری موبایل شما است.

روشن ماندن گوشی فقط با اتصال شارژر

دیگر نشانه از علائم خرابی باتری که در این حالت باتری توانایی نگهداری شارژ را ندارد و گوشی فقط در حالت اتصال شارژر قادر به روشن بودن است.

شارژ فقط با شارژر و کابل خود گوشی

هیچ چیز نمی‌تواند جای شارژر و کابل داخل کارتن گوشی را برای گوشی شما بگیرد. و استفاده از شارژر فندکی ماشین، پاور بانک و شارژهای دیگر گوشی ها می‌تواند موجب کاهش عمر باتری باشد.

شارژ  گوشی در هنگام استفاده از اینترنت و بازی

عادت بدی که باعث افزایش دمای گوشی و در نهایت باعث پیری باتری گوشی شما خواهد بود. و همچنین احتمال خرابی سوکت شارژ بر اثر تکان های گوشی و اتصال کابل شارژر وجود خواهد داشت.

نصب برنامه های غیر ضروری

اعلان هایی که باعث روشن شدن صفحه نمایشگر می‌شود. روشن بودن مکان یاب یا GPS است ، اتصال همیشگی به اینترنت همراه موبایل، نصب برنامه هایی که در پس زمینه اجرا میشوند. و دارای تبلیغات باشند وغیره می‌توان از عوامل تاثیر گذار در مصرف بالای باتری گوشی باشد.

تغییرات کارایی

تغییر باتری گوشی موبایل  تنها به وضعیت ظاهری آن مرتبط نمیشود بلکه در کارایی آن نیز تاثیر دارد. یکی از این اختلالات باتری گوشی، به افزایش دمای باتری مربوط می شود به این صورت که با در دست گرفتن گوشی، گرمای باتری را حس می کنید. از دیگر نشانه های خرابی باتری گوشی موبایل می توان به ری‌استارت شدن گوشی اشاره شود که بدون هیچ دلیل خاصی گوشی خاموش خواهد شد. از طرف دیگر اگر باتری گوشی به سرعت خالی شود، می توان یکی از نشانه های دلیل خرابی موبایل ها باشند که هشدار تعویض باتری و خرید باتری را به شما می دهد.

باتری اورجینال تهیه کنید

مهم ترین نکته  که باید قبل از خرید باتری موبایل به آن توجه کرد اصل و باکیفیت بودن باتری می باشد. فروشگاه های باتری مختلفی در سراسر کشور اقدام به فروش انواع باتری موبایل برای گوشی های مختلف کرده اند که در این میان انواعی از باتری های اصل و تقلبی موجود شده و نکته ای که در خرید باتری  باید به آن توجه کرد این که باتریاب که انتخاب می کنید کیفیت لازم را برای تامین انرژی گوشی را دارا باشد.

به توان باتری توجه کنید

هر مدل گوشی بر اساس کارایی که دارد، از باتری با توان ویژه استفاده خواهد کرد در واقع استفاده از باتری  با توان بالاتر یا پایین تر از حد معمول گوشی، حتما موجب آسیب  به گوشی می شود. میزان استفاده ای که از گوشی را دارید یا به عبارت دیگر میزان کارایی که شما از گوشی خواهد کشید، در تعیین نوع باتری گوشی با توان مشخص تاثیر گذاراست.

تست باتری را فراموش نکنید

خرید  هر گونه قطع موبایل و کامپیوتر باید دارای مدت زمان تست و یا برگشت محصول باشد چون که ممکن است قطعه خریداری شده به هراز دلیل دچار آسیب دیدگی و یا پاسخگوی گوشی موبایل شما نباشد به همین خاطر حتما یک فرصت آزمایش محصول برای باتری تعیین کنید تا در صورت مشکل دار بودن، قابلیت تعویض به موقع  را داشته باشید.

قیمت باتری موبایل

قیمت باتری  گوشی موبایل بر حسب کیفیت و کارایی که دارد، متفاوت است و در این میان قطعا قیمت باتری اصلی از تقلبی بیشتر می باشد؛ به همین خاطر  هیچ وقت درگیر تبلیغات برای خرید باتری های ارزان قیمت نباشید. به خاطر خرید باتری با کیفیت و البته منصفانه لازم است که به فروشگاه ها و مراکز مورد اعتماد مراجعه کنید تا در عین دریافت محصول باکیفیت، هزینه مناسب تری را نیز برای آن بپردازید.

فروشگاه باتری اورجینال
فروشگاه باتری اورجینال

یکی از رایج ترین مشکلات که کاربر زمان تعویض باتری گوشی با آن مواجه خواهند شد خرید باتری تقلبی به جای باتری اورجینال می باشد. تعویض باتری گوشی معمولا پروسه سختیست که اگر به درستی انجام نشده باشد، عوارض بسیار زیادی خواهد داشت.

تعویض باتری گوشی برای موبایل های قدیمی کار ساده ای است. باتری به سادگی از گوشی جدا می شود ولی باتری گوشی های جدید به سادگی قابل تعویض نمی باشند.

کنار گذاشتن باتری قابل تعویض، به شرکت های سازنده اجازه خواهد داد که فضای داخل گوشی را درست مدیریت نمایند به همین علت باتری هیچ یک از گوشی های جدید قابل تعویض خواهند بود.

تشخیص باتری اورجینال و باتری تقلبی کار ساده ای نبوده. به همین علت بهترین راه برای تعویض باطری گوشی، مراجعه به مرکز فروش باطری موبایل و خرید یک باتری اورجینال است.

خرید باتری لیتیوم پلیمری و باتری یون لیتیومی موبایل بدون توجه به گارانتی و اصالت کالا یک اشتباه بزرگ خواهد بود. اورجینال بودن و کیفیت باتری بحث شوخی برداری نبوده.

استفاده از باتری تقلبی در گذر زمان عمر گوشی را کم می کند و خیلی زود باید موبایل را دور بیندازید.

و در پایان

باتری یکی از قطعات اصلی موبایل است به همین دلیل انتخاب و خرید این محصول نیازمند دقت و دانش کافی می باشد که بهتر است که از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی معتبر خرید کنید. همچنین مشاوره و کمک از افراد متخصص در این زمینه را فراموش نکنیدتا یک خرید خوب و مطمئن را داشته باشید. برای مشاوره با سایت ما بات شماره  09123930927 تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا