خرید کابل شارژر اصلی آیفون

خرید کابل شارژر اصلی آیفون

خرید کابل شارژر اصلی آیفون : کابل شارژر موبایل اپل IPhone X. شرکت اپل در سال 2017 اسمارت فون IPhone X را به همراه  کابل شارژر لایتنینگ با تغییرات جزئی روانه بازار کرده بود. در سال های قبلتر آن کابل با آیفون 5G , 5S همراه بوده. کابل اصلی لایتنینگ آیفون 6G از کیفیت فوق العاده بالایی ساخته شده بود، در داخل کابل آیفون 5 سیم روکش دار جداگانه تعیین شده. که هر کدام وظیفه انجام کار خود دارند. مثل انتقال جریان یا انتقال اطلاعات. در سر کانکتور کابل 8 پین موجو است که به هم متصل می شوند و در هر دو طرف کابل وجود خواهند داشت. یکی از خصوصیات ویژه این کابل قابلیت استفاده یا انتقال جریان در هر دو طرف است.

خرید کابل شارژر اصلی آیفون
خرید کابل شارژر اصلی آیفون

مروری بر تاریخچه IPHONE

خرید کابل شارژر اصلی آیفون

شرکت اپل Apple یک شرکت چند ملیتی آمریکایی می باشد که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی و نرم افزار کامپیوتر فعالیت دارد. شرکت اپل در سال 1971 توسط استیو وزنیاک مهندس کامپیوتر و استیو جابز 16 ساله تاسیس شد. این شرکت در سال 1977 با معرفی کامپیوتر Apple I به صورت رسمی با نام تجاری Apple Computer Inc وارد دنیای کامپیوتر شد.. اپل اصولا به تولید سخت افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف می باشد. از محصولات سخت افزاری این شرکت می توانیم به آیپد، آی مک، مک بوک، آی پاد و آیفون اشاره کنیم. آیفون در روز 9 ژانویه سال 2007 میلادی مصادف با 19 دی ماه سال 1385 توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شده بود.

کابل شارژر اورجینال اپل

کابل شارژر اورجینال اپل برای انتقال اطلاعات از دستگاه های هوشمند به سیستم و یا شارژ کردن باطری آن ها استفاده خواهد شد.این رابط ها برای تمامی مدل های دستگاه هایی که درگاه Micro USB را دارا می باشند قابل استفاده هستند. و طراحی بسیار شیک این کابل آن را از سایرین متمایز کرده است و مورد استقبال مردم قرار گرفته شد.در واقع کابل مبدل لایتننیگ به USB شرکت اپل به شما امکان راخواهد داد تا آیفون یا آی پاد خود را که دارای درگاه لایتنیگ دارند به کامپیوتر متصل خواهد شد.

همچنین می توانید به عنوان سیم شارژر USB برای شارژ تمامی محصولات اپل مانند .آی پاد اپل ، مینی آی پاد ۳ ، مینی آی پاد ۴ ، اپل آیفون۵/۵s/5SE  ،اپل آیفون ۶/۶ اس و…. استفاده کرد. هدف شرکت اپل از تولید این کابل ، تضمین کیفیت این محصول
تحت نظارت خودشرکت به  همراه ارائه سرعتی بالاتر از ۳٫۰ USB به مصرف کنندگانمی باشد. کابل اورجینال اپل مبدل لایتنیگ به USB دارای هشت پین می باشد.به همین دلیل نسبت به نسل قبل کابل های اپل که دارای ۳۰ پین بوده اند ،کانکتور لایتنینگ کوچکتریخواهد بود.

یکی از نکات مهم شرکت اپل در جهت استفاده راحت تر مشتریان می باشد این می باشد.که می توان کانکتور لایتنینگ را از هر دو طرف وارد پورت نماید به این دلیل  دو طرف این کانکتور یکسان است. شرکت اپل بعد از پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن محبوبیت محصولاتش در بازار در این زمینه محققان و سازندگان این شرکت کابل های جدید را به عنوان لایتینگ طرح ریزی کرده است  و وارد بازار کرد که با استقبال مردم همراه شده است.

خرید کابل شارژر اصلی آیفون

خرید کابل شارژر اصلی آیفون  اصلی ترین دغدغه مصرف کنندگان و مشتریان این شرکت به حساب خواهد امد چرا که در جدید ترین تولیدات شرکت اپل شاهد برداشتن  قطعات و لوازم جانبی خواهیم بود، محصولات هم که داخل جعبه کابل و شارژ اصلی دارند گاهی ممکن می باشد به دلایلی تعویض و یا گم شوند و در این صورت کاربران بایست در سدد خرید کابل شارژر اصلی آیفون اقدام می نمایند. اما این که از کجا می توانیم محصول اصل را با قیمت مناسب خریداری کنیم از مهم ترین نکات به شمار خواهد امد.

در سال های گذشته فروشگاه های بزرگی به عنوان نمایندگی اپل فعالیت خود را آغاز کرده اند که می توانیم برای خرید هر یک از لوازم جانبی مورد نیاز خود به آن ها مراجعه کنیم، حتی می توانیم با مراجعه به وب سایت های اصلی این نمایندگی ها در سدد خرید محصول مورد نظر اقدام نمایید. فروشگاه باتری اورجینال به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر در سراسر کشور آماده ارائه محصولات اصلی و اورجینال به تمامی متقاضیان است. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کابل شارژر اصلی آیفون و نکات مربوط به آن بپردازیم.

این کابل شارژر را شرکت سازنده در مدل های مختلف و با کیفیت های متفاوتی عرضه می کند و شاخص ترین مدل این کابل شارژر به نام دوسر جویروم شناخته حواهد شد. با توجه به استفاده گوشی اپل آیفون از فناوری بی سیم ، می توان هم از نوع با سیم و هم بدون سیم در این گوشی ها استفاده کرد. خرید کابل شارژ اصلی موبایل و کابل شارژر اصلی iPhone و آداپتور شارژر فست و معمولی با بهترین قیمتها در فروشگاه ما را به راحتی تهیه کنید.

خرید کابل شارژر اصلی آیفون
خرید کابل شارژر اصلی آیفون

توجه

اگر کابل شما پاره یا کانکتور آن آسیب دیده است، قبل از هرگونه خسارت احتمالی به دستگاه خود یک کابل اورجینال برای دستگاه خود تهیه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا