خرید ال سی دی سامسونگ

خرید ال سی دی سامسونگ

خرید ال سی دی سامسونگ : سامسونگ در کنار بقیه تولیدات اصلی و پرچم دار خود نمونه های متوسطی را برای کاربران میان رده خود تولید کرده. جالب اینجاست سامسونگ در این میان رده ها نیز از صفحه نمایش های بسیار عالی و ایده آلی استفاده کرده است.

اِل‌سی‌دی، نمایش‌گری  است که  از کریستال مایع می باشد. کریستال مایع، ماده‌ای‌ می باشد که ظاهر مایع ، اما مولکولهایش آرایش خاصی دارا می باشند. به همین دلیل کریستال مایع خصوصیاتی مشابه مایع و جامد دارد  و به‌همین دلیل با چنین اسم متناقضی خوانده شده است.

این مواد به دما حساس می باشند و کمی  گرما لازمست تا آنها را به حالت مایع واقعی در بی آوردو با کمی سرما به حالت معمول تبدیل خواهد شد. انواعی از مواد می باشند که در دمای معمول چنین خصوصیاتی خواهند داشت. ولی در برخی از آن‌ها، مولکول‌ها متناسب با ولتاژ اِعمال‌ می شودو به کریستال، تغییر زاویه خواهد داد. این خصوصیت عجیب اثر جالبی خواهد داشت.

وقتی نور از یک کریستال مایع عبورمی کند، پلاریزاسیون (قُطبش) آن با مولکول‌های کریستال هم‌جهت خواهد شد؛ به این خاطر  با اِعمال ولتاژ به کریستال، می‌تواند قطب نور عبورکند از آن را تغییرمی دهد. برای این کار، به جز کریستال مایع، دو تکه شیشه قُطب بنده (پُلارایزر) هم لازم می باشد. اگر دو تکه از این شیشه‌ها طوری‌ باشد که قطب بندگی‌شان هم‌راستا باشد روی هم قرار داده‌ می شوند، نور از آن‌ها عبور خواهد کرد. ولی  وقتی در این حالت یکی از آن‌ها ۹۰ درجه نسبت به دیگری بچرخد، دیگر نور رد نخواهد شد، چون هر تکه شیشه نور را فقط در جهت (قطبش) خاص عبورخواهد داد.

نمایشگر کریستال مایع رنگی در تلویزیون رنگی و گوشی تلفن همراه به کارخواهد رفت. یک لایه الکترود شفاف خیلی باریک، کار تحریک کریستال مایع را بر عهده خواهد داشت. هر پیکسل نمایش‌گر، از سه بخش تشکیل می شود؛ قرمز، سبز، و آبی که هر یک الکترود خود را حواهند داشت. یک لامپ فلورسنت با کاتُد سرد (CCFL) یا یک لامپ اِل‌ای‌دی (LED)، نور پس‌زمینهٔ (Backlight) سفید خالص در پشت نمایش‌گر تولید خواهد کرد. نور سفید بعد از عبور از لایه اول قطب بنده، قطبیده خواهد شد.

با اِعمال ولتاژهای متفاوت به کریستال مایع هر یک از سه بخش پیکسل‌ها، مقدار نوری که از هر بخش گذر می کند، کنترل می کنند؛ به این خاطر، درجات  مختلفی از نورهای قرمز، سبز و آبی در هر پیکسل تولید خواهد شد، و از لایه دوم قطبندهٔ نمایش‌گر عبور می کند،و به چشم خواهند رسید.

خرید ال سی دی سامسونگ

خرید تاچ و ال سی دی گوشی موبایل

صفحه نمایش، معمولا تمام بخش جلویی گوشی های همراه هوشمند را در بر می گیرد و مجموعه تاچ و ال سی دی موبایل، اصلی‌ترین بخش‌ این دستگاه‌‌ها می باشند. ال سی دی گوشی، وظیفه نمایش تصاویر را به عهده خواهد داشت. تاچ گوشی موبایل، روی ال سی دی گوشی نصبشده است.. این قطعه، شامل سنسور‌های لمس می باشد.

انواع ال سی دی موبایل

پنل نمایشگر، معمولاً از نوع TFT، IPS و یا OLED می باشد. پنل‌های TFT، در مدل‌های گوشی موبایل قدیمی به کار برده خواهند شد. این پنل‌ها، زاویه دید محدودی خواهند داشت و رنگ‌ها را چندان جذاب نشان نخواهد داد. پنل‌های IPS، جدید‌تر هستند و در اکثر گوشی‌های امروزی استفاده خواهند شد.

OLEDها از نظر ساختاری با بقیه ال سی دی‌ها تفاوت خواهند داشت. در این نوع، از نور پس زمینه استفاده نمیشود و هر پیکسل به صورت جداگانه، نور مورد نیاز خودش را با استفاده از میکرو LED‌های خاص، تامین خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های خوب این نوع رنگ‌های اشباع و بسیار زنده می باشد که باعث می شود  گوشی‌هایی که از پنل OLED استفاده می‌کنند، پر‌طرفدار باشند.

انواع تاچ گوشی

  • تاچ مقاومتی، در گوشی‌های قدیمی دیده خواهد شد. این صفحه لمسی، شامل دو لایه از مواد رسانا می باشد که با فاصله‌ی کمی در کنار یکدیگر قرار داده میشوند. تماس انگشتان با صفحه، دو لایه‌ی رسانا را به هم برخورد خواهد داد و محل دقیق لمس کاربر، مشخص خواهد دشد.
  • لمس خازنی، نوع دیگر از تاچ گوشی موبایل می باشد. وقتی که انگشت بر روی این صفحه تاچ قرار خواهد گرفت، در میدان الکترواستاتیکی نمایشگر تغییر ایجاد میشود. این تغییر، توسط پردازنده محاسبه خواهد شد و محل لمس، از آن به دست خواهد آمد. این مدل، حساسیت زیادی دارد و دقت آن‌ها از نمونه مقاومتی بیشتر می باشد.
خرید ال سی دی سامسونگ
خرید ال سی دی سامسونگ

درجات کیفی

قطعه اصلی OEM

مجموعه کامل تاچ و ال سی دی گوشی موبایل است که توسط کارخانه ساخته شده می شود. کیفیت این نوع، مشابه صفحه اصلی است و با آن تفاوتی نخواهد داشت.

گلس تعویض و فلت تعویض

همان قطعه OEM است که در کارخانه هنگام نصب روی دستگاه، دچار آسیب میشوند و با قیمت کمتری به فروش خواهند رسید. نوع گلس تعویض، دچار شکستگی بوده و شیشه روی آن تعویض میشود. این نوع، معمولاً کیفیت مناسبی خواهد داشت که از قطعه اصلی کمتر نمی باشد. نمونه‌های فلت تعویض، آن‌هایی می باشند که به دلیل خرابی کابل اتصال، دو قسمت فلت و گلس آن‌ها تعویض می شوند. این نوع به علت تعمیرات زیادی که روی آن انجام میشود ، کیفیت بالایی ندارد و آسیب پذیر است.

آی سی دار (TFT)

تولید کننده‌های متفرقه، این محصولات را برای گوشی‌ها خواهند ساخت. این مدل صفحه نمایش از لحاظ وضوح رنگ و کیفیت تصویر، خیلی با قطعه اصلی تفاوت خواهند داشت. به علت استفاده از پنل TFT، رنگ‌ها با تغییر زاویه دید کدر خواهند شد. این قطعه‌ها خود در سطح‌های کیفی متفاوت ساخته خواهند شد که کیفیت بعضی از آن‌ها با قطعه اصلی قابل مقایسه می باشد.

تاچ و ال سی دی کپی (AA)

ارزان‌ترین نوع می باشند؛ که در چین ساخته می‌شود و از نظر رنگ و وضوح تصویر، در سطح کیفی پایینی هستند. این محصولات عمر طولانی ندارند و ممکن است بعد از مدتی دچار مشکلاتی باشند که شما را مجبور به تعویض دوباره این قطعه می کنند. خرید تاچ و ال سی دی کپی سامسونگ و یا دیگر برند‌ها، به علت کیفیت پایین  پیشنهاد نخواهد شد.

هنگام خرید تاچ و ال سی دی موبایل به چه نکاتی توجه کنیم؟

آیا تعویض قطعه ضروری است؟

برخی از مشکلاتی که برای گوشی‌ها پیش خواهد آمد، ممکن است ربطی به قطعه‌ها نداشته باشد. کند شدن تاچ گوشی ها، می‌توان دلیل نرم افزاری داشته باشند. بعضی تعمیر‌کاران، آنها را به عنوان یک مشکل سخت افزاری شناسایی خواهند کرد  تا شما را مجبور به خرید تاچ گوشی کنند.

درجه کیفی

نمونه‌های تعمیری و کپی، ارزان‌تر می باشند ولی کیفیت پایین آن‌ها، باعث می شود  که پیشنهاد خوبی نداشته باشند. قطعه‌های OEM، قیمت بالا‌تری دارند؛ اما باعث تغییر در وضوح تصویر ال سی دی گوشی موبایل و کاهش دقت تاچ نخواهد شد.

مراقبت‌های پس از تعویض

نمونه‌های OEM، استحکام صفحه اصلی را نخواهند داشت. پس از انجام تعویض، حتماً از محافظ صفحه نمایش گوشی استفاده نمایید تا مجدد مجبور به خرید قطعه نباشید.

خرید اینترنتی ال سی دی گوشی موبایل

اگر قصد خرید این محصول را دارید، می‌توانید با مقایسه مدل‌های متنوع موجود در فروشگاه اینترنتی باتری اورجینال بهترین گزینه را انتخاب نمایید. سامانه ضمانت برگشت پول فروشگاه، این امکان را برای شما فراهم کرده تا خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام داده و سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تحویل خواهید گرفت.

ال سی دی شرکتی سامسونگ

تاچ و ال سی دی موبایل و تبلت سامسونگ باکیفیت اصلی و بهترین قیمت را برای شما فراهم کرده ، تا با اطمینان خاطر و در کمترین زمان تاچ و ال سی دی مورد نظر خود را تهیه نمایید تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی و قطعات موبایل خود،و  امکان تهیه و خرید آنلاین آنها را فقط از سایت باتری اورجینال تهیه نمایید؛ تا با اطمینان خاطر تمام قطعات اصلی موبایل خود را تهیه نمایید.

 

خرید ال سی دی سامسونگ
خرید ال سی دی سامسونگ

 

یکی از مهم ترین قطعا موبایل تاچ ال سی دی می باشد که در صورت وارد کردن ضربه به آن یا آسیب دیدگی تلفن همراه ­تان را به کل از کار خواهند انداخت. مراقبت از تاچ ال سی دی یکی از لزومات در استفاده از تلفن های همراه می باشد. امروزه گوشی های سامسونگ نیز نسبت به سایر تلفن­ های همراه طرفداران زیادی دارد به همین دلیل فروش قطعات جانبی مثل تاچ ال سی دی  در بیشتر فروشگاه­ ها و مراکز خرید پیدا خواهد شد. ولی  برای خرید تاچ ال سی دی سامسونگ اصل به نکات زیر توجه نمایید.

تشخیص اصل بودن تاچ ال سی دی سامسونگ

عوامل مختلف در تعیین اصل و باکیفیت بودن تاچ ال سی دی تاثیر گذار است. با توجه به کیفیت صفحه نمایش و عمل کرد حسگرهای تاچ ال سی دی می توان از کیفیت آن مطلع شد. حسگرهای تاچ ال سی دی اصلی به خوبی کار می کند و سرعت مناسب دارد. ال سی دی نیز از کیفیت تصویر بالا و قابلیت تفکیک رنگ ها برخوردار می باشد. مسئله دیگر برای خرید تاچ ال سی دی سامسونگ اصل میزان روشنایی صفحه خواهد بود.

تاچ ال سی دی های تقلبی نسبت به اصل روشنایی کمتری خواهند داشت و اگر در فضای بیرون یا محیط پر نور با گوشی کار کنید نمی توان تصاویر موجود در تلفن همراه را به خوبی مشاهده نمود.

توجه به وجود لوگوی روی کابل های ال سی دی نشان ه­ای دیگر در اصل بودن تاچ ال سی دی می باشد. بیشتر شرکت های تلفن همراه نام خود را در دو طرف کابل حک می نمایند و این در صورتی خواهد بود که مدل های تقلبی هیچ نشانه ای روی خود نخواهند داشت. به فونت های شماره سریال ها در تاچ ال سی دی­ ها دقت نمایید. تاچ ال سی دی­ های اصل معمولا فونت سریال کم رنگ و کوچکی خواهند داشت اما تقلبی ها فونت هایی پررنگ و بزرگ را دارا هستند.

لیست قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ

قیمت یکی دیگر از مشخصه­‌ها در خرید تاچ ال سی دی سامسونگ اصل می باشد. تاچ ال سی دی ها تقلبی به دلیل کیفیت پایین قیمت کمی خواهند داشت! اگر به مرکز خرید قطعات جانبی موبایل مراجعه  نمایید لیست قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ با قیمت به روز در سایت های معتبر چک کنید تا از اصل بودن تاچ ال سی دی اطمینان بیشتری پیدا نمایید.

مراکز خرید و فروش قطعات جانبی موبایل موظف خواهند بود تا مطابق لیست قیمت به روز شده محصولات شان را عرضه نمایند، پسمراقب باشید قیمت کم تاچ ال سی دی شما را وسوسه نکند چرا که همین نشان از تقلبی بودن آن خواهد داشت.

خرید تاچ ال سی دی سامسونگ

مرکز فروش های معتبر زیادی هستند که با ارائه ضمانت نامه اطمینان بیشتر نسبت به فروش تاچ ال سی دی اصل به شما می کنند. به سراغ فروشگاه­ ها و مراکزی برای خرید بروید که برای محصولات شان ضمانت نامه ارائه دهند تا تاچ ال سی دی اصل و با کیفیتی خریداری نمایید.

لازم ست تا به فروشگاه های  معتبر برای خرید ال سی دی سامسونگ مراجعه نمایید. چون لازم  خواهد بود تا محصول اصل دریافت کنید.  این محصول باید دارای گارانتی باشد تابعد از خرید بتوان آن ها را تست کرد.

ممکنست بعد از تست کردن متوجه بشوید که این محصول دارای خرابی است. بنابراین لازم خواهد بود تا کالای خریداری شده را ارجاع نمایید. خرید ال سی دی سامسونگ نیاز به تحقیقات اولیه خواهد داشت.

خیلی از مشتریان اطلاعات لازم قبل از خرید را کسب نخواهند کرد. بعد از خرید ال سی دی سامسونگ تازه متوجه اشتباهات خود خواهند شد. به این خاطر لازمست تا به سایت فروش این محصولات مراجعه نمایید و مطالعه کافی را داشته باشید. هم چنین نظر افراد که از این سایت ها خرید کرده اند را جویا شده باشید.

لازم است تا قیمت ها را با یکدیگر مقایسه  کنیدد تا بهترین قیمت را با توجه به کیفیت انتخاب نمایید. انواع صفحه نمایش ها مختلف به بازار عرضه می شوند.

هر یک از این صفحات نمایش مزایا و معایب خود را دارد. لازم خواهد بود تا در مورد هر کدام از انواع صفحه نمایش ها تحقیقات و مطالعات کنید. مرسوم ترین صفحه نمایشی که مورد استفاده قرار گرفته، اولد و آمولد می باشد. شرکت سامسونگ سعی کرده است تا از این فناوری ها در ساخت گوشی های خود بهره ببرند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا