خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7

خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7

خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 :خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7، در مدل های مختلفی  روانه بازار شده اند که محبوب ترین آن مدل دوسر جویروم می باشد. از آنجا که گوشی آیفون 7  از تکنولوژی شارژ بی سیم استفاده خواهد  کرد، برای شارژ کردن گوشی iPhone 7 plus می توان از شارژر های وایرلس و داک شارژ استفاده نمود.

عوارض تاثیر گذار بر باتری گوشی آیفون 7 پلاس به دلیل استفاده از کابل شارژ تقلبی

کابل شارژر گوشی های آیفون یکی از تجهیزات بسیار مهم می باشد که استفاده از نمونه های تقلبی آن، عوارض بسیاری داردو خراب شدن باتری گوشی را به دنبال دارد. به همین دلیل توصیه خواهد شد  برای شناخت کابل شارژ اصلی آیفون 7 پلاس و دیگر مدل های آیفون، دقت زیادی کنید. نکته مهم که  در خرید کابل شارژ برای گوشی آیفون 7 پلاس باید رعایت کرد، توجه داشتن به سرعت کابل می باشد. معمولا کابل های انحصاری اپل، سرعت  USB 3.0 را برای کابل شارژ ها در نظر گرفته است اما اکثر کابل های تقلبی این سرعت را ندارند.

خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 iPhone

یکی از اصلی ترین دغدغه مشتریان این کمپانی می باشد  چون که در جدید ترین تولیدات کمپانی اپل شاهد برداشته شدن قطعات و لوازم جانبی بودیم، محصولاتی هم که درون جعبه آن ها کابل و شارژ اصلی است گاهی ممکن ست اگر به هر دلیل تعویض و یا گم شوند در این صورت کاربران باید در صدد خرید کابل شارژر اصلی آیفون اقدام کنند.

در این سالها فروشگاه های بزرگی تحت عنوان نمایندگی اپل فعالیت خود را آغاز کرده اند که شما خواهید توانست برای خرید هر یک از لوازم جانبی مورد نیاز خود به آن جا مراجعه نمایید، و یا می توانید با مراجعه به وب سایت های اصلی این نمایندگی ها در صدد خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. فروشگاه باتری اورجینال به عنوان یکی از فروشگاه های آنلاین معتبر در سراسر ایران آماده ارائه محصولات اصلی و اورجینال به تمامی متقاضیان است.

این کابل شارژر را شرکت سازنده در مدل های مختلف و با کیفیت های متفاوتی عرضه کرده اند و شاخص ترین مدل این کابل شارژر به نام دوسر جویروم است. با توجه به استفاده گوشی اپل آیفون 7 از فناوری بی سیم ، می توان هم از نوع با سیم و هم بدون سیم در این گوشی ها استنفاده کرد.

کابل شارژر اصلی آیفون 7

همان گونه که می دانید کابل شارژر اپل با نام لایتنینگ اپل در بازار به فروش خواهد رسید و کسب اطلاعات در رابطه با نحوه تشخیص اورجینال و فیک بودن آن تاثیر زیادی در خرید شما دارد از این رو چنان چه قصد خرید آن را برای انواع گوشی های آیفون ، آیپد ها و یا آیپاد ها دارید حتما از اورجینال بودن کابل شارژ مطمئن شده چون که محصولات تقلبی و بی کیفیت به مرور زمان می توان تاثیرات منفی در عملکرد باتری داشته باشند.

برای تشخیص کابل شارژر اصلی آیفون 7 اورجینال از تقلبی روش های زیادی وجود خواهد داشت که شما می توان با سنجش آن ها محصول با کیفیت و اورجینال را خریداری کنید. این روش ها به صورت نشانه هایی از طرف کمپانی بر روی محصولات درج شده و نقش سازنده ای در خرید شما دارند.

انواع شارژر اصلی گوشی

  • فست شارژر
  • شارژر معمولی
  • سوپر فست شارژر

انواع کابل و سیم شارژر

با پیشرفت تکنولوژی سیم شارژر‌های جدید مانند تایپ‌سی وارد بازار شده در ادامه تمامی این کابل‌هارا برای خرید قرار خواهیم داد.

  • کابل شارژر میکرو یو اس بی
  • کابل شارژ USB-C به Type-C
  • کابل شارژر USB به Type-C
  • کابل شارژ لایتنینگ آیفونی

 از کجا بفهمیم شارژر گوشی موبایل اصل است؟

برای تشخیص شارژر اصلی از تقلبی کافی‌است  چند مورد زیر را با شارژر اصلی دستگاه‌تان مطابقت نمایید.

  1. لوگو شارژر
  2. لیبل UL روی شارژر
  3. کیفیت بدنه و سوکت شارژر

دستگاه های سازگار با کابل شارژر آیفون 7

با خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 علاوه بر گوشی های آیفون، روی دستگاه های Mac, iPad, AirPod و iPod قابل استفاده است. عملکردی که با  خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7  کسب می تمایید مشابه عملکرد کابل آیفون 7 پلاس است و می توان به جای همدیگر استفاده کرد. دستگاه های سازگار با کابل شارژر آیفون 7 در زیر آورده نام برده شده اند و خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 یا شارژر آیفون 7 می توان یکی از گرینه های خریدخوب شما باشند.

نوع بسته بندی و علائم و نوشته ها

از مهم ترین و سریع ترین روش هایی که می توان به عنوان راهنمای خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 مورد بررسی قرار گیرد، توجه به علائم روی بسته بندی محصولات می باشد. در واقع کمپانی اپل برای جلو گیری از امدن محصولات فیک به بازار، بر روی بسته بندی محصولات خود از نشان MFI (MADE FOR IPHONE) استفاده رده که بیانگر نشان تایید کیفیت محصول از طرف کمپانی می باشد.

مقایسه ظاهری کانکتور

کمپانی اپل برای شناسایی محصولات اورجینال خود در طراحی آن ها اقدامات خاصی انجام می دهد که شامل شیار های لیزری طلایی یا نقره ای رنگ بروی سری کانکتور ها است. دقت داشته باشید که این شیار ها بدون هیچ گونه برآمدگی یا لبه های مدور طراحی می شوند و به این ترتیب حتی با دست کشیدن روی آن نیز شاهد سطح صاف و صیقلی ان خواهید شد.

عوارض استفاده از کابل شارژر تقلبی بر روی گوشی آیفون 7

کابل شارژر از اجزای مهم و با حساسیت بالا در گوشی های هوشمند آیفون می باشد ، و استفاده از یک کابل شارژر تقلبی باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برروی گوشی مانند خراب شدن و دیرشارژ شدن باتری گوشی را به همراه خواهد داشت پس سعی نمایید کابل شارژر را از فروشگاه معتبری تهیه کنید، فروشگاه باتری اورجینال انواع کابل شارژر های اصلی را به شما عزیزان ارائه خواهد داد.

مقایسه جنس USB

شهرت و معروفیت کمپانی اپل با استفاده از متریال فوق العاده با کیفیت در طراحی و تولید محصولات و لوازم جانبیمی باشد، از این رو می توان با لمس بدنه کابل USB به کیفیت و مرغوبیت آن پی برد. چون که دارای طراحی یکنواخت و بدون مشکلی است، این در حالی می باشد که محصولات فیک از پلاستیک های غیر منعطف و شکننده ساخته می شوند.

نکات مهم در زمان خرید کابل شارژر

با توجه به توضیحات گفته شده در رابطه با مشخصات کابل شارژر اصلی آیفون 7 پیشنهاد خواهیم کرد  نکات مهم در زمان خرید آن را نیز مورد توجه قرار بدهید.

محل مورد استفاده از کابل

گاهی ممکن ست در محل کار یا اماکنی به غیر از خانه از شارژر استفاده کنید که در این حالت پیشنهاد ما در زمان خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 مدل های بلند آن  است که در همه شرایط بتوانید از آن استفاده کاربردی نمایید.

فست شارژ بخرید

از دیگر مواردی که جز امتیاز های داشتن گوشی اپل است، قابلیت استفاده از فست شارژ در مدل های 8 به بالا می باشد پس سعی نمایید با صرف هزینه بیشتر از قابلیت لایتنینگ های شارژ سریع بهرمند بشوید چرا که به شما این امکان را خواهد داد تا از قابلیت 18 وات استفاده کنید پس در انتخاب کابل USB-C به لایتنینگ و آداپتور USB-C PD لحظه ای درنگ ننمایید.

 

کابل شارژر اصلی آیفون ، در مدلها متفاوتی عرضه می شوند که محبوب ترین آن مدل دوسر جویروم میباشد. از آنجا که گوشی آیفون 7 پلاس از تکنولوژی شارژ بی سیم استفاده حواهد کرد، برای شارژ کردن گوشی iPhone 7 plus می توان از شارژر های وایرلس و داک شارژ استفاده نمود.

عوارض تاثیر گذار بر باتری گوشی آیفون 7 پلاس به دلیل استفاده از کابل شارژ تقلبی

کابل شارژر گوشی ها اپل یکی از تجهیزات بسیار حساسمی باشد که استفاده از نمونه های تقلبی آن، عوارض بسیار زیادی مثل خراب شدن باتری گوشی را به دنبال دارد. به همین علت توصیه خواهد شد برای شناخت کابل شارژ اصلی آیفون 7 پلاس و دیگر مدل های آیفون، دقت زیادی دارد. نکته مهم که زمان خرید کابل شارژ گوشی آیفون 7 پلاس باید رعایت کرد، توجه داشتن به سرعت کابل می باشد. معمولا کابل های انحصاری آیفون، سرعت  USB 3.0 را برای کابل شارژ ها در نظرخواهد گرفت ولی اکثر کابل های تقلبی این سرعت را نخواهند داشت. قیمت شارژر اصلی آیفون 7 نسبت به نمونه های تقلبی بالاترخواهد بود و همین موضوع دلیل خرید شارژر تقلبی با قیمت کمتر می باشد.

نتیجه گیری

با توجه به مواردگفته شده، خرید کابل شارژر اصلی آیفون 7 یکی از اقدامات مهم در زمان خراب شدن نمونه قبلی می باشد و خرید نمونه اصلی از اهمیت زیادی برخوردار است چون که در صورت خرید محصول فیک مشکلات زیادی برای گوشی همراه شما پیش می اید.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا