نکات مهم باتری آیفون 6S

نکات مهم باتری آیفون 6S

نکات مهم باتری آیفون 6S

باتری آیفون 6s بر اساس فناوری لیتیوم یون ساخته شده است و طول عمر باتری آیفون 6s برابر با 1715 میلی آمپر ساعت است که به کاربر اجازه می دهد دو یا سه روز یا حتی بیشتر از 48 ساعت بدون تلاش از کابل شارژ دور بماند.

علاوه بر این ، اگر روزانه چند ساعت با گوشی خود بازی می کنید ، باید به بازسازی باتری فکر کنید.
و محبوب ترین برنامه ها و نرم افزارهای سرگرمی بلافاصله انرژی باتری های آیفون 6s را می گیرد ، بنابراین اگر عاشق Fortnite یا Crush Candy Saga و … هستید و اینگونه استفاده می کنید ، به احتمال زیاد نیاز به تعویض باتری آیفون 6s دارید.

چطوری می تونم بفهمم که آیفون من به باتری جدید نیاز داره؟

این یک روند طولانی و پیشرونده است در حالی که باتری ضعیف و ضعیف تر می شود. بسیار آسان است که متوجه آن شوید زیرا در واقع به این معنی است که شما باید iPhone خود را بیشتر اوقات شارژ کنید. برخی از افراد باید تلفن های خود را چند بار در روز شارژ کنند ! این مطلقا قابل قبول نیست

شایع ترین علامت باتری در حال مرگ ، درصد پرش است. وقتی دستگاه شارژ می شود ، فرض کنید به 80 درصد و بعد از یک یا دو ساعت کار ناگهان به میزان 20درصد کاهش می یابد ، این یک علامت مهم است که تلفن برای کمک گریه می کند و فقط یک باتری جدید! راه حل شماست.

تعویض باتری آیفون یک راه سریع و کارآمد برای مرتب کردن مشکلات شارژ است. پس از این شما دوباره احساس آزادی از این مشکل را خواهید کرد!

باتری آیفون s6

هزینه تعویض باتری آیفون 6s

چه چیزی به نفع شما است ؟

تعویض باتری آیفون 6s یا خرید گوشی همراه جدید؟ باید بدانید که ارزش تعویض باتری آیفون 6 s فقط مقدار هزینه کمی است نسبت به دستگاه جدیدی برای شما.

نیازی به صرف این هزینه زیاد برای خرید یک گوشی جدید نیست ، به خصوص اگر iPhone 6s شما همه چیزش خوب و سالم است ، فقط به یک باتری جهت شارژدهی جدید نیاز دارید فقط باتری قدیمی و فرسوده را با باتری جدید عوض کنید و با گوشی که ازش رضایت داشتید لذت ببرید.تعویض باتری Apple iPhone 6s بسیار متداولی است زیرا تقریباً گران نیست. اساساً هرکسی که از iPhone  استفاده می کند ممکن است هزینه تعویض باتری را بدون ضرر بداند و این کار را انجام دهد.

حواسمان باشد باتری آیفون 6s  کارکرده یا فاسد نخریم در حقیقت ، هنگامی که سعی می کنیم جایگزینی ارزان برای باتری آیفون 6s پیدا کنیم ، باید بسیار مراقب باشیم ، زیرا ممکن است یک راه حل اشتباه باشد.  ما باید از واقعیت آگاه باشیم ، زیرا آنها اغلب دست دوم هستند و از گوشی های دست نخورده جدا شده یا قبلاً تحت تأثیر قرار گرفته اند ، که ممکن است برای کاربر مضر باشد ، زیرا ممکن است مایعات اسید منفجر شده یا نشت کنند.

بنابراین ، بیهوده است که با نخریدن باتری اصلی و اورجینال و جایگزین کردن و تعویض باتری آیفون 6s کارکرده جان یا سلامت خود را به خطر بیندازید.

باتری-ایفون-6s

در حقیقت ، تمام باتری های ما دارای گواهی نامه هستند و تحت ضمانت نامه مناسب قرار می گیرند. ما به آنها بسیار مطمئن هستیم ، زیرا آنها کاملاً جدید هستند و با الزامات قانونی فعلی مطابقت دارند.

ما محصول با کیفیت عالی را با هزینه مناسب برای همه عرضه می کنیم.

میدانیم که همه ما می خواهیم مقداری پول صرفه جویی کنیم ، اما اگر از ما بپرسید که چقدر هزینه ای که برای باتری آیفون 6s شده است ، ما می گوییم هنوز از خرید تلفن همراه جدید با این قابلیت ها کمتر است. اطمینان داریم که هزینه تعویض باتری آیفون 6s نه تنها شامل یک منبع تغذیه ، بلکه شامل کیفیت عالی ، زمان ذخیره باورنکردنی ، ضمانت نامه و در نهایت خدمات فروش پس از آن می شود.

تعویض باتری آیفون s6 ارزش دارد ؟

قطعا’ گوشی آیفون 6s یک دونده مسافت طولانی است و مانند همه دستگاه های اپل ، اگر منبع تغذیه را که باتری است تهیه کنید ، می تواند کاملاً خوب کار کند!

جایگزینی ارزان باتری آیفون 6s بسیار محبوب است ، مشتریان ما که مدل 6s را دوست دارند

تا زمانی که آنها می توانند هر کاری که دوست دارند در iPhone 6s انجام دهند ، از نگه داشتن گوشی خوشحال می شوند. البته ، تعمیر باتری آیفون 6s پس از چند سال استفاده ضروری است زیرا قدیمی فقط فرسوده است. اگر از iPhone 6s خود راضی هستید ، نیازی نیست هزینه زیادی برای یک مدل جدید صرف کنید ، کافی است باتری iPhone 6s خود را تعویض کنید تا به روزهای خوب و قدیمی که آیفون خود را هر چند روز یکبار شارژ کرده اید ، بازگردید!

می توانم باتری آیفون 6 اس را خودم تعویض کنم؟

تعویض باتری آیفون s6

شما می توانید برخی از آموزش های ویدئویی را پیدا کنید که مردم نحوه انجام آن را نشان می دهند ، همیشه آسان به نظر می رسد ، اما در واقع اینطور نیست.

دلیل اصلی این امر خطر بالای اتصال کوتاه ناشی از استفاده از ابزارهای نامناسب و عدم دانش و تجربه است. هر از گاهی پس از تلاش های ناموفق و آماتور برای تعویض باتری ، آیفون دریافت می کنیم. آنها قطعه قطعه به سراغ ما می آیند ، زیرا در حین بازکردن افراد فقط به قطعات داخلی و کابل های انعطاف پذیر آسیب می رسانند ، زیرا پیچ های منحصر به فرد اپل را بسیار کوچک از دست می دهند. خوب ، ما فکر می کنیم بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که این کار را به ما بسپارید!

مشکل دیگری که می توانید هنگام تعویض باتری به تنهایی با آن مواجه شوید ، کیفیت نامطمئن باتری است. یک فرد معمولی نمی تواند تشخیص دهد که باتری تقلبی خریداری کرده است یا شاید باتری خریداری شده تعمیر شده .

نحوه صحیح شارژ باتری تلفن

چه زمانی باید گوشی خود را شارژ کنم؟

قانون طلایی این است که در بیشتر مواقع شارژ باتری را بین 30 تا 90 درصد نگه دارید. وقتی به زیر 50 درصد می رسد آن را پر کنید ، اما قبل از اینکه به 100 درصد برسد آن را از برق بکشید. فشار آوردن  در شارژ از 80 تا 100 درصد باعث می شود که باتری لیتیوم یون سریعتر پیر شود.

شارژ صحیح گوشی

شارژ کامل گوشی برای باتری گوشی کشنده نیست اما با هر بار شارژ کردن شارژ کامل ، طول عمر آن کوتاه می شود  و اجازه ندهید باتری تلفن شما کمتر از 20 درصد شود.

آیا باید باتری گوشی خود را 100 درصد شارژ کنم؟

برخی از افراد توصیه می کنند که یکبار در ماه یکبار شارژ کامل صفر تا 100 درصد را انجام دهید – زیرا این کار باتری را مجدداً کالیبره می کند ، که شبیه راه اندازی مجدد کامپیوتر شما است.

برای حفظ سلامت طولانی مدت باتری ، شارژهای مکرر و کوچک بهتر از شارژ کامل است.

شارژ سریع به گوشی من آسیب می رساند؟

اکثر تلفن های هوشمند مدرن از نوع شارژ سریع پشتیبانی می کنند. با این حال ، این امر اغلب شما را ملزم به خرید لوازم جانبی اضافی می کند. استاندارد صنعتی Quick Charge است که 18 وات قدرت را ارائه می دهد.

با این حال ، بسیاری از سازندگان تلفن دارای استاندارد شارژ سریع خود هستند ، که بسیاری از آنها می توانند با تنظیم کد مدیریت توان برای ارسال ولتاژ بالاتر ، سرعت بیشتری را نیز ارائه دهند.

نکات مهم باتری آیفون 6S
نکات مهم باتری آیفون 6S

بیشتر بخوانید: نکات مهم برای افزایش عمر باتری گوشی اندرویدی

آیا می توانم از هرگونه شارژر گوشی استفاده کنم؟

در صورت امکان از شارژر همراه تلفن خود استفاده کنید ، زیرا مطمئن هستید که دارای رتبه صحیح است. یا مطمئن شوید که شارژر شخص ثالث توسط سازنده تلفن شما تأیید شده است. جایگزین های غیراستاندارد ممکن است به تلفن شما آسیب برساند و چندین مورد گزارش شده است که شارژرهای ارزان قیمت واقعاً آتش گرفته اند.

باتری گوشی را خنک نگه دارید

همانطور که انتظار دارید گرما دشمن باتری است. اجازه ندهید خیلی گرم یا خیلی سرد شود – مخصوصاً هنگام شارژ. اگر تلفن بیش از حد داغ شود ، به باتری آن آسیب می رسانید ، بنابراین سعی کنید در صورت امکان آن را خنک نگه دارید.

شارژ تلفن از پاور بانک در ساحل روی صندلی ، بدترین حالت برای سلامت باتری است. در صورت نیاز به شارژ در یک روز گرم تابستان ، تلفن خود را زیر سایه نگه دارید. سرما زیاد هم برای باتری نیز مناسب نیست. اگر از پیاده روی طولانی در سرمای زمستان وارد می شوید ، بگذارید تلفن قبل از اتصال کابل به دمای اتاق برسد.

نکات ذخیره باتری

باتری لیتیوم را بیش از حد در حالت صفر نگه ندارید – اگر مدتی از آن استفاده نمی کنید ، آن را با 50 درصد شارژ بگذارید.

اگر می خواهید تلفن را برای مدت طولانی کنار بگذارید ، ابتدا آن را بین 40 تا 80 درصد شارژ کنید و سپس تلفن را خاموش کنید.

متوجه خواهید شد که باتری بین 5 تا 10 درصد در هر ماه تخلیه می شود و اگر اجازه دهید به طور کامل خالی شود ، ممکن است به هیچ وجه نتواند شارژ را نگه دارد. احتمالاً به همین دلیل است که عمر باتری گوشی قدیمی پس از چند ماه در کشو حتی زمانی که از آن استفاده نشده است بسیار بدتر می شود.

شارژ صحیح باتری
بالاترین ظرفیت واقعی و سه ماه ضمانت تعویض

نکات بیشتر برای عمر بیشتر باتری گوشی

نکات مهم باتری آیفون 6S

  • بیشتر از حالت ذخیره انرژی استفاده کنید. مصرف برق را کاهش می دهد و بنابراین تعداد شارژرها را کاهش می دهد.
  • حالت تاریک صفحه خود را امتحان کنید ، زیرا تلفن پیکسل هایی را که سیاه نشان می دهند خاموش می کند ، این بدان معناست که وقتی صفحه های سفید تیره می شوند ، عمر باتری را ذخیره می کنید. یا فقط روشنایی گوشی خود را کم کنید!
  • به روزرسانی های پس زمینه برنامه هایی را که فکر می کنید به آنها احتیاج ندارید خاموش کنید – همچنین مصرف برق را کاهش می دهد.
  • تلفن را در مواقعی که نیازی به آن ندارید خاموش کنید یا در حالت هواپیما قرار دهید ، مانند شب تا صبح – ترجیحا با سطح باتری مناسب.
  • از شارژرها و کابل های ارزان خودداری کنید. هنگام خرید کابل شارژ و دوشاخه ، خرید محصولات ارزان قیمت یک اقتصاد دروغ است. سخت افزار باید به جای مدار ضعیف و ارزان قیمت دارای کنترل شارژ باشد – در غیر این صورت خطر اضافه بار وجود دارد.
سخن پایانی

از اینکه تا انتهای مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگذاریم ، در صورتی که ابهامی برای شما مطرح می باشد و یا سوالی دارید همواره می توانید از طریق شماره واتساپ ٠٩١٩٧٧٦٨٤٨٢ با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا