خرید باتری اورجینال سامسونگ

خرید باتری اورجینال سامسونگ

باتری گوشی سامسونگ

خرید باتری اورجینال سامسونگ : گوشی موبایل از قطعات زیادی تشکیل می شود. باتری منبع اصلی انرژی گوشی می باشد. امکان روشن شدن و استفاده از موبایل را برای مدتی فراهم خواهد کرد. کارکردن یک گوشی به باتری وابسته می باشد، از این رو طول عمر آن، کیفیت ساخت و کارکرد آن  اهمیت زیادی خواهد داشت.

عوامل زیادی خواهند بود که بر روی طول عمر باتری گوشی تاثیر خواهد گذاشت. برخی  از این عوامل استفاده از شارژر غیر اصل و فیک است که به باتری صدمه میزند و باعث کم شدن طول عمر یا حتی باد کردن باتری خواهد شد. از دلایل مهم دیگر که بر طول عمر باتری تاثیرخواهد داشت ضربه فیزیکی به باتری است.

افتادن گوشی از دست یا ارتفاع باعث اسیب جدی به باتری موبایل خواهد داشت. استفاده غیر درست از باتری یا نحوه  نادرست شارژ کردن گوشی از دیگر دلایل خراب شدن باتری موبایل است. با توجه به نکات گفته شده ممکن است بعد از چند سال استفاده از گوشی خود نیاز به تعویض باتری گوشی سامسونگ است.

با رعایت تمام نکات عالی در مورد نحوه استفاده و شارژ گوشی  هوشمند،با گذشت زمان بعد از 2 الی 4 سال عمر باطری گوشی همراه شما حتی تا نصف ظرفیت خود کم می شود. و شما باید در این زمان  باتری گوشی خود را عوض نمایید.ولی به یاد داشته باشید برای تهیه باتری حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید.

بهترین باتری موبایل

بهترین باتری موبایل باتری می باشد که چگالی انرژی بالایی دارد و عامل اصلی محدود کننده آنها همین چگالی انرژی است. یک باطری فقط خواهد توانست به اندازه  الکتریسیته تولید که اجزای شیمیایی آن میتواند انرژی ذخیره نمایند. به صورت معمول باتری ها لیتیومی معمول در موبایل های هوشمند چگالی انرژی در حدود 150 وات ساعت بر کیلوگرم خواهند داشت. قیمت باطری  گوشی با مدل موبایل همراه ارتباط مستقیم خواهد داشت.

دلایل خرابی در باتری های سامسونگ:

1- استفاده از شارژر های فیک و بی کیفیت

2- کار کردن با دستگاه که باعث بیش از اندازه داغ شدن دستگاه خواهدشدد این به شدت برای باتری گوشی شما مضر خواهد بود.

3-استفاده از پاوربانک هم به مرور زمان به موبایل شما اسیب خواهد کرد پس پاوربانک را فقط در مواقع اضطراری استفاده خواهید کرد.

4-شارژ فندکی: شارژر هایی که در ماشین معمولا روزانه استفاده خواهید کرد به شدت در عمر باتری تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

5-هم چنین از گذاشتن باتری شب تا صیح خود داری نمایید که به مروز زمان بر عملکرد باتری تاثیر منفی خواهد گذاشت.

چگونه بفهمیم باتری سامسونگی که خریداری کردیم اصل است یا خیر؟

به دلیل رعایت نکردن حق کپی در کشورمان متاسفانه این کار خیلی سخت استو به صورت قطع راه حل 100% وجود ندارد که بتوان بفهمیم باتری سامسونگ که تهیه خواهیم کرد اصلی ست یا نه چون باتری های بی کیفیت و فیک موجود در بازار از لحاظ ظاهری با باتری فابریک گوشی برابری خواهد کرد و مهم خواهد بود باتری است که ببینیم شرکت سازنده از چه سل و ای سی برای ساخت و تهیه این باتری استفاده می کند.

حال راه کار مرکز باتری برای این قضیه چیه؟

باتری اورجینال دو هفته بی قید و شرط امکان تست محصول برای خریداران در نظر گرفت در حالی که به هر صورت از محصول راضی نبودید خریدار می توان محصول را مرجوع نماید و کل هزینه پرداختی خود را دریافت نماید و هم چنین بعد از استفاده به مدت شش ماه از تاریخ خرید محصول دارای ضمانت مرکز باتریمی باشد در حالی که مشکل در این مدت برای باتری اتفاق بی افتد مرکز باتری اقدام به تعویض باتری خریدار شده می کند.

خرید باتری اورجینال سامسونگ
خرید باتری اورجینال سامسونگ

باتری تقویت شده برند نکسل برای گوشی سامسونگ:

باتری اورجینال اقدام به واردات باتری هایی از برند نکسل می کند که این برند باتری هایی با کیفیت بالا به سفارش مرکز باتری تولیدکرده که کارایی باتری ها را زیاد می کند . در ساخت این باتری ها از سل و ای سی مقاوم به جریانات برق استفاده می شود که باعث مقاومت در برابر جریانات برق ناسازگار است همین امر جلو باد کردن زود هنگام باتری را خواهد گرفت .این برند به صورت انحصاری در اختیار باتری اورجینال قرار خواهد داشت که به طور مستمر جلو بادکردن باتری را خواهد گرفت و باعث افزایش طول عمر باتری می شود.

یکی از رایج ترین مشکلات که کاربران زمان تعویض باتری موبایل با آن مواجه خواهند شد خرید باتری فیک به جای باتری اورجینال خواهدبود. عوض کردن باتری موبایل معمولا پروسه سختی خواهدبود که اگر به درستی انجام نشده باشد، عوارض بسیار زیادی خواهد داشت.

تعویض باتری موبایل برای موبایل های قدیمی کار ساده ای است. باتری به سادگی از گوشی جدا میشود اما باتری گوشی های جدید به سادگی قابل تعویض نخواهند بود. کنار گذاشتن باتری عوض شده، به شرکت های سازنده اجازه خواهد داد که فضای داخل موبایل  را بهتر مدیریت کنیم به همین علت باتری هیچ یک از گوشی های جدید قابل تعویضنمی باشد.

تشخیص باتری اورجینال و باتری فیک کار ساده ای نخواهد بود. به همین علت بهترین راه برای تعویض باطری موبایل، مراجعه به مراکز فروش باطری موبایل و خرید یک باتری اورجینال است.

خرید باتری لیتیوم پلیمری و باتری یون لیتیومی موبایل بدون توجه به گارانتی و اصالت کالا یک اشتباه بزرگ خواهد بود. اورجینال بودن و کیفیت باتری بحث شوخی برداری نخواهد بود. استفاده از باتری فیک به مرور عمر گوشی را کم خواهد کرد و خیلی زود باید گوشی را دور بی اندازیم.

علائم  که نشان خواهد داد باتری موبایل دچار مشکل و خرابی است:

  • هنگ کردن گوشی موبایل
  • خالی شدن سریع باتری گوشی
  • ریسیت شدن گوشی به صورت پی در پی
  • خاموش شدن گوشی زمانی که شارژ زیر 30 درصد خواهد زسید

باتری سامسونگ

شرکت سامسونگ از محدود برند های سازنده گوشی تلفن همراه خواهد بود که توانست اسمارت فون های خود را به باتری های اورجینال غیرقابل تعویض مجهز نماید.

این ویژگی نشان خواهد داد که باتری اصلی موبایل سامسونگ از کیفیت زیادی برخوردار می باشد و مصرف کنندگان در صورت استفاده درست نیاز به تعویض باتری موبایل سامسونگ پیدا نخواهند کرد.سامسونگ با طراحی مدل های  متنوع زیادی در گوشی‌های تلفن همراه تقریباً بازار موبایل را در اکثر کشورهای جهان در دست دارد.

این شرکت از پردازشگرهایی با سرعت بسیار بالا و قدرتمند استفاده خواهد کزد و تقریباً هرسال کیفیت موبایل سامسونگ از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در مدل های جدی پیشرفت کرده است. باتری موبایل سامسونگ به اندازه تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌های موبایل همراه این برند به روز نشده اند.

این عدم هماهنگی بین به کار بردن تکنولوژی های پیشرفته مانند نمایشگر های Full HD Super Amoled یا دوربین های حرفه ای بیش ازMp ۳۰ ، پردازشگرهای ۸ و ۱۰ هسته ای، با ظرفیت باتری موبایل سامسونگ همخوانی نخواهند داشت.

عاملهای موثر بر قیمت باتری موبایل

بدون تردیداولین عامل که بطور مستقیم بر قیمت باتری گوشی تاثیر خواهد گذاشت، مدل و برند گوشی همراه میباشد. به صورت معمول گوشی های هوشمند هر چه جدیدتر و مدرنتر هستند و پیچیدگیها بیشتری دارند، از قیمت بالاتر برخوردار می باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا